ponedeljek, 10. januar 2011

KRANJSKA GORA, šola v naravi

PONEDELJEK, 10. 1. 2011
Ko sem se zjutraj zbudil, se umil in odšel v kuhinjo na zajtrk, sem zagledal poln kovček in se razveselil šole v naravi. V kovček sem dal še toaletno torbico, nato pa sem skupaj z dedkom in mamo odšel pred šolo.
Avtobus je odpeljal ob 8. zjutraj. Sedel sem skupaj z Matevžem (ki je tudi moj sostanovalec v sobi). Vožnja je trajala 2 uri in pol, na srečo smo imeli vmes en postanek. Okrog 11. ure smo prispeli v Kranjsko Goro. Nastanili smo se v Železničarskem domu. Skupaj z Blažem in Matevžem smo dobili sobo št. 5. Po kosilu smo odšli prvič na smučišče. Škoda, da so smuči in palice tako težke, saj smo jih morali odnesti na smučišče. Danes se nismo peljali z nobeno sedežnico ali vlečnico, ampak smo šli peš v hrib in se nato spustili. Med spustom nas je opazovala učiteljica Szabo in nas razvrstila v skupine. Prišel sem v 3., najboljšo skupino. Pred šolo v naravi sem mislil, da bom v 2. skupini, v resnici pa sem prišel v tretjo.
V dom smo prišli zelo hitro, saj nismo imeli smuči. Za popoldansko malico smo imeli banano in piškote. Današnji dan mi je bil všeč. Soba je res malo majhna, je pa lepa. Ena stvar pa je bila kriva, da današnji dan ni bil odličen – vreme. Deževalo je cel dan in dežuje tudi sedaj.
Obeta se nam še predstavitveni večer, na katerem se bo vsaka soba predstavila. Naša soba se imenuje TRIJE SMUČARJI.

Kaj več pa jutri …

Nejc Zajc




Ni komentarjev:

Objavite komentar