torek, 11. januar 2011

DRUGI DAN ŠOLE V NARAVI

TOREK, 11. 1. 2011
Danes nas je učitelj z oponašanjem ptice zbudil ob 7. 30. Pol ure smo imeli časa, da smo se oblekli, umili in počesali. Ob 8. uri smo se odpravili  na zajtrk. Po zajtrku smo imeli malo časa, da smo se oblekli v »bojno opremo« - smučarske komplete, si nadeli rokavice ter odšli po smučarske čevlje in čelade.  Odpravili smo se na smučišče. Danes je bila pot lažja, saj nismo imeli smuči in palic, ker smo jih včeraj pustili v uti na smučišču. Dobili smo smučarske vozovnice. Učenci 2. skupine smo se z vlečnico odpravili na vrh hriba. Nekateri so imeli  težave, saj so padali z vlečnice. Ko smo prišli na vrh, smo počakali, da se je zbrala cela skupina. Učitelj nam je povedal, katere tehnike smučanja poznamo in kako se obnašamo na smučišču. Po dopoldanskem smučanju smo odšli v dom na kosilo, ki je bilo zelo okusno. Po kosilu smo začeli s pisanjem dnevnikov, malo pa smo počivali, saj so nas noge kar bolele. Popoldansko smuko smo pričeli ob 14. uri. Dvakrat smo se učenci 2. skupine spustili po hribu, nato pa smo odšli na sedežnico. Nekaterim je šlo dobro, nekaterim malo manj. Smučanje smo zaključili s smuko v koloni. Čas je hitro minil. Smuči smo shranili v uto in se odpravili proti domu. Ob 17. uri smo se odpravili v bazen, v hotel Larix, kjer smo se imeli zelo lepo. Posušili smo si lase in se odpravili na večerjo. Čaka nas filmski večer.

Katja Pečovnik

Po zajtrku smo odšli smučat. Bilo je veliko luž in snežilo je. Na smučišču smo imeli dve rekreaciji – smučanje in vodno smučanje. Raziskali smo še preostala smučišča v Kranjski Gori. Pod sedežnico smo videli nekaj grbin in boarderjev. Zadnja vožnja je bila zelo zanimiva, saj je pričelo deževati in snežiti hkrati. Ogledali smo si še sedežnico, ki vodi na Vitranc. Spravili smo smuči in se odpravili v dom. Po kosilu je sledil počitek in smučanje. Smučali smo lahko tudi sami (3. skupina). Po smučanju smo odšli na bazen, kjer smo se imeli zelo lepo - lovili in tunkali smo se. Zvečer nas čaka filmski večer v pižamah.