četrtek, 13. januar 2011

4. dan šole v naravi - Kranjska Gora, 13. 1. 2011

Včeraj zvečer sta Anja in Teja zaspali zelo hitro. Z Lauro pa sva bili pokonci do 22.30. No, tudi takrat še nisva zaspali. Zbudile smo se ob 7.30, ko je vstopil učitelj s svojim žvižganjem. Kmalu smo šli na zajtrk, jedla sem to, kar vsak dan – kruh, sir in salamo. Odšle smo v sobe. Želele smo še malo pospraviti, ampak ni bilo časa. Odšli smo na smučanje. Po vrnitvi v dom, smo dale sušiti budne in hlače ter odšli na kosilo, ki je bilo zelo okusno. Sledila je tekma, ki ni bila nič posebnega. Popoldne smo šli na pohod do jezera Jasna. Ko smo se vrnili, nas je že čakala večerja. Zvečer nas čaka razglasitev rezultatov tekme in težko pričakovani disco.

Ajta Pavlič


Zjutraj  me je , tako kot včeraj, zbudilo ptičje petje učitelja Kristana. Blaža ni bilo v postelji, saj je ravno takrat odšel na stranišče.
Ko sem se dobro zbudil, smo se oblekli in odšli na zajtrk. Po zajtrku sem si umil zobe in se oblekel v smučarsko opremo. Deset do devetih sem obul smučarske čevlje in odšel ven. Malo čez deveto uro smo že bili na smučišču. Učiteljica nam je razdelila karte za današnji dan in že smo bili pripravljeni na smuko. Najprej smo se spustili po progi Dolenčev rut, potem pa odšli na Podkoren. Danes smo se spustili tudi po začetni strmini, ki je tako strma kot ciljna strmina, le da je malo ožja. Ta spust je bil kar zahteven, saj smo se spustili po celotni tekmovalni progi. Po tem spustu smo zopet odšli na progo, kjer bomo popoldne tekmovali. Tam smo zopet smučali brez palic po postavljeni progi. Malo pred koncem smo se zopet spustili po progi Dolenčev rut, potem pa smo pospravili smuči in odšli v dom. Preoblekli smo se in odšli na kosilo.
18:27
Po kosilu smo se zopet oblekli v smučarska oblačila in odšli na popoldansko smuko. Enkrat smo presmučali Dolenčev rut, enkrat Vitranc, potem pa smo se vozili po progi, kjer smo imeli tekmovanje. Učiteljica je z malimi stožci naredila progo, mi pa smo jo potem splužili. Druga skupina je imela tekmovanje prav tako na tej progi in se je spustila prva, nato smo se po progi spustili smučarji 3. Skupine. Odsmučal sem dobro, le en stožec sem zgrešil. Najbrž bom zaradi tega pribitka, a vseeno upam na dobro uvrstitev. Kateri po vrsti sem, bomo videli po večerji. Še pred večerjo pa smo imeli pohod.

Odšli smo do jezera Jasna, kjer je tudi kip kozoroga. Slikali smo se in se odpravili proti domu.

Nejc Zajc
pohod ...

 1. skupina ...
 2. skupina ...
 3. skupina ...
 
 najbolj pospravljene sobe ...
 disco ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar