sreda, 12. januar 2011

3. dan v šoli v naravi - Kranjska Gora, 12.1. 2011

Danes me je zbudilo učiteljevo oponašanje ptice ob 7.30. Vsi smo se oblekli, si umili zobe ter odšli na zajtrk.  Za zajtrk smo lahko izbirali med kosmiči, čokolešnikom, kruhom z raznimi namazi in še veliko drugimi jedmi. Zajtrku so sledile priprave na smučanje. Oblekli smo se v smučarsko opremo in stežka čakali na smučanje. Do smučišča smo hodili 5 minut. Ko smo končno prispeli na smučišče, smo si razdelili smuči ter se razvrstili v skupine. Tretja skupina smo se najprej vkrcali na sedežnico, ki nas je popeljala na hrib, na katerem smo se že včeraj smučali. Nato pa smo šli raziskati še včeraj zaprto progo Podkoren in njene povezave. Peljali smo se tudi po progi Vitranc 1. Med vožnjo smo se občasno ustavili, da nam je učiteljica kaj povedala ali pa zadala navodila, kako naj se peljemo. Najbolj zanimivo je bilo, ko smo se vozili brez palic, s katerimi je učiteljica naredila progo za veleslalom. Potem smo se še nekajkrat spustili v  dolino po enaki progi kot prej, vključno s progo Vitranc 1.
Okrog 12. ure smo se odpravili nazaj v dom, kjer smo se preoblekli in dali mokra oblačila sušiti. Ob pol enih smo imeli kosilo. Jedli smo pečen krompir ter ribe, za predjed je bila juha za dodatek pa si lahko izbiral med zeleno solato in rdečo peso. Kosilu je sledil počitek. Po počitku  smo  se ob dveh spet odpravili na smučišče. Najprej smo se po povezavah povzpeli na Vitranc 1,nato pa smo se po rdeči progi spustili do Vitranca 2 oz. do Podkorena. Pot smo nadaljevali po črni progi. Nekateri so bili več na zadnjici kot na tleh. Ker je bilo res veliko padcev, sem ta dan poimenovala padalni dan. Ko smo prišli v dolino, smo se še enkrat vkrcali na sedežnico. Na vrhu smo sklenili, da se bomo tokrat v dolino spustili po rdeči progi, ki pa se nam ni zdela kaj dosti položnejša. Nato smo se še zadnjič povzpeli na vrh in se spustili po povezavah nazaj na progo, kjer smo se smučali prejšnje dni. Dvakrat smo se še lahko po svoje peljali po progi, nato pa je bila ura že štiri. V uto smo zložili smuči, naredili nekaj skupinskih fotografij in se odpravili nazaj v dom.

Imeli smo malo časa, da se preoblečemo, saj nas je že čakal avtobus, ki nas je odpeljal na ogled Planice. V Planici smo izstopili, se slikali, ogledali skakalnice in se z avtobusom odpeljali v center, kjer smo lahko nakupovali.

Pisali smo tudi razglednice. Za nakupovanje smo imeli kar eno uro časa. Po nakupovanju pa smo se odpravili nazaj v dom, ki je že dišal po picah. Imeli smo še malo pouka, potem pa težko pričakovano večerjo. Sledi družabni večer. Gotovo bo zanimivo!