petek, 16. november 2012

KEKEC, TRI DNI PRED POROKO


V petek, 9.11.2012, smo si šolski novinarji ogledali premiero filma Kekec, tri dni pred poroko. Film je režiral domačin, tudi učenec naše šole, Jaka Šuligoj. Glavni igralci so bili: Miha Brajnik, ki je igral Kekca; Katarina Čas, ki je igrala Mojco; Matjaž Javšnik, ki je igral Kosobrina; Damir Laventič  kot Bedanec in Vito Košir kot Rožle.
Film temelji na likih iz Vandotovih povesti o Kekcu, le da je zdaj Kekec že odrasel. Zgodba se odvija na Gorenjskem. Tja mora Mojca hoditi po kapljice za njene bolne oči, a tokrat se je ponje odpravila s svojim zaročencem Ferijem. Ko prispeta, je Feri že po nekaj minutah jezen, saj ni navajen gorskega zraka in zato se z Mojco zelo skregata. Mojca in Kekec se zopet zaljubita in se poročita. Feri pa je našel sorodno dušo - Bedanca.

Jaka Šuligoj je idejo za film dobil na fakulteti, ko jim je profesor razdelil različne scenarije. Zamislil si je igralce in glasbo in tako naletel na Katarino Čas in ostale (niso imeli avdicije). Film je bil posnet v le štirih dneh. Nagrajen je bil za najboljši študijski film leta 2012. Snemanje je bilo igralcem všeč, čeprav so se morali zbujati že ob šestih zjutraj.

Po vsem smo se vsi odpravili v preddverje, kjer so bile slaščice in pijača. Naša mentorica nam je omogočila slikanje z igralci in režiserjem.

                                                                       Laura Podlesnik, Denis Omerović






 

 

2 komentarja:

  1. Film je bil zelo drugačen od starega Kekca, ki smo ga navajeni in zato mi ni bil preveč všeč. Vseeno ljudem priporočam, da si ga ogledajo in povedo svoje mnenje.

    OdgovoriIzbriši